miercuri, 18 septembrie 2013

A fost lansat magazinul oficial al clubului - impresii la cald

Magazin oficial FC Ripensia Timișoara. Foto: ripensiatimisoara.ro
Așa cum fusese anunțat cu ceva timp în urmă, magazinul oficial al clubului s-a deschis, în sfârșit. Arată bine și este funcțional, iar oferta inițială de produse este mulțumitoare.

Echipamentul folosit în deplasare nu mă încântă, prea mult alb pentru gustul meu, dar cred că n-am văzut până acum echipament de deplasare care să-mi placă, la niciun club. Cel de „acasă”, în schimb, arată fenomenal. Tricoul e clar primul pe lista produselor pe care le voi comanda.

Călin Uzun (cpt.) prezintă echipamentul original de joc.
Foto: ripensiatimisoara.ro
Un tricou costă 50 de lei, un șort tot atât. Cei ce cumpără un șort și un tricou la pachet nu beneficiază, din păcate, de vreo reducere, pachetul costând 100 de lei. Șepcile au niște prețuri foarte bune, 15 și 20 de lei. Se observă pe șepci o variațiune miniaturizată a blazonului ripensist, fără fondul dungat, galben-roșu, dar cu numele clubului și cele patru steluțe într-o așezare mai condensată.

Eșarfa e și ea foarte accesibilă. Fanioanele sunt foarte frumoase, dar prețul pentru cel mare (50 de lei) mi se pare cam piperat. La vânzare e și un steag cu Ripensia, tot 50 de lei - dar nu știu să spun dacă e un preț corect sau nu - probabil o să-mi dau seama după ce-l cumpăr și-l studiez pe viu :)

Ce-aș mai dori să văd pe viitor în magazinul oficial: mai multe mărunțișuri - brelocuri, insigne, căni, brichete, magneți de frigider etc. Și ca un moft, o minge miniaturală, din aia de-o strângi în mână sau o pui pe birou, galben-roșie și cu sigla clubului, ca să te întrebe colegii de serviciu mai necunoscători „ce-i aia Ripensia?” :)

Tot ce am de făcut acum e să aștept salariul. Ziua în care portofelul va plânge cu lacrimi de crocodil e aproape :)

Tempo Ripensia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu